РемонтNiK адрес:Киев ул.Княжий Затон 2/30

e-mail: remont.dverey.kiev@gmail.com

    050-6380810   063-2378981

   068-8641644   044-3841630

Главная Контакты Карта сайта

Ремонт Дверей    Замена Замков

РемонтNiK
  • Логин:
    Пароль:
Зарегистрироваться | Забыли пароль?
Ремонт дверей » новости » БЛОКУВАННЯ КАПОТА АВТОМОБІЛЯ

БЛОКУВАННЯ КАПОТА АВТОМОБІЛЯ

Тема додаткового блокування подкапотного простору автомобiля була винесена на громадськiсть багато рокiв тому, коли з'явилися першi електроннi системи безпеки автомобiлiв або як їхнiм простiше називають – сигналiзацiя. Тема й зараз не втрачає своєї актуальностi. Адже електроннi системи з кожним роком ускладнюються, але у своїй бiльшостi стають уразливими, як тiльки з'являється можливiсть проникнути до подкапотному простору автомобiля. І так, розглянемо основнi з них. Існують кiлька обладнань блокування капота автомобiля: механiчний Hood-lock, електронний Hood-lock Re- Active. І сучасне обладнання – електромеханiчний замок Knock N’LOCK. Про цей замок, ми й поговоримо докладнiше. Суть цього замка полягає в унiкальнiй технологiї, яка не має аналогiв у свiтi й представляє собою передачу iнформацiї за допомогою акустичних сигналiв. Тобто , конструкцiя цього замка, на вiдмiну вiд попереднiх аналогiв, не має елементiв, якi б зв'язували безпосередньо саме руководствующее обладнання замка (брелок) з виконавчим його елементом, який властиво й забезпечує закриття/вiдкриття. Як було ранiше сказане, керування вiдбувається за допомогою акустичних хвиль, що поширюються у твердих тiлах (метал, скло, дерево, пластик i т.п.). Завдяки цьому, замок не має нi однiєї зовнiшньої деталi. Для передачi сигналу на вiдкривання, досить набрати код доступу на ключi- брелоку й нажати його голiвкою до поверхнi капота або фари. А скiльки передача акустичного сигналу вiдбувається безпосередньо через кузов автомобiля, а не на вiдстанi, як при передачi радiохвиль, i це зводить нанiвець спроби перехватку коду. Про це iнодi з боку опонентiв лунають зауваження: «Код можна записати, а записаний акустичний сигнал потiм вiдкоригувати…». Що ж зауваження, що дiйсно пiдходить, але ми маємо на нього вiдповiдь: «Код, який передає брелок – плаваючий». Бiльше про це, якщо хтось довiдається код i спробує його на iншому брелоку, нi чого не вийде, тому що замок пам'ятає саме той брелок, який прописаний. А щоб добитися ще бiльшої безпеки ми рекомендуємо користувачевi час вiд часу мiняти код доступу (це є стандартною функцiєю системи). А пiд час втрати брелока досить буде використовувати iнший брелок. Тодi попереднiй уже дiяти не буде. Наприкiнцi хочеться вiдзначити ще кiлька важливих моментiв. Сила втримання замка витримує 1,5тон. Вiн має автономну систему харчування – лiтiєвий елемент. Термiн їх харчування становить 4роки