Тема додаткового блокування подкапотного приладу автомобiля була винесена у свiтло багато рокiв тому, коли з'явилися першi електроннi системи безпеки автомобiлiв, або як їхнiм простiше називають – сигналiзацiї. Тема й у наш час не втрачає своєї актуальностi
Інакше кажучи, електроннi системи з кожним роком ускладнюються, але у своїй бiльшостi стають уразливими, як тiльки з'являється можливiсть проникнути до подкапотному приладу автомобiля
И так, розглянемо основнi з них
Існують кiлька приладiв блокування капота автомобiля:
Механiчний Hood-lock; Електронний Hood-lock Re- Active; Електромеханiчний замок Knock N’LOCK
Про останнiй у списку замок поговоримо детальнiше.
Суть цього замка полягає в унiкальнiй технологiї, яка не має аналогiв у свiтi i є передавачем iнформацiї за допомогою акустичних сигналiв. Тобто конструкцiя цього замка, на вiдмiну вiд первiсних аналогiв, не має елементiв, якi б зв'язували безпосередньо сам руководительный прилад замка (брелок) з виконавчим його елементом, який властиво й забезпечує закривання/вiдкривання. Як було сказано ранiше, керування здiйснюється за допомогою акустичних хвиль, що поширюються у твердих тiлах (метал, скло, дерево, пластик i т.д.). Завдяки цьому, замок не має нi однiєї зовнiшньої деталi
Для передачi сигналу на вiдкривання досить набрати код доступу на ключi- брелоку й пригорнути його голiвкою до поверхнi капота або фари
А якщо передача сигналу вiдбулася безпосередньо через кузов автомобiля, а не на вiдстанi, як i пре передачi радiохвиль, те це зводить на нуль можливiсть перехоплення коду
Хотi iнодi з боку опонентiв буває зауваження: «Код можна записати, а записаний акустичний сигнал пiсля вiдновити». Що ж, дiйсно значне зауваження, хоча ми маємо на нього вiдповiдь: код, який передає брелок – плаваючий. Якщо хтось довiдається цей код i спробує вiдновити його на iншому брелоку, то нiчого не вийти, тому що, замок пам'ятає саме той самий брелок, який у нього прописаний
А щоб одержати ще бiльшу безпеку ми рекомендуємо користувачевi час вiд часу мiняти код доступу (це є стандартною функцiєю системи). А у випадку втрати брелока досить буде використовувати iнший брелок. Тодi перший уже дiяти не буде
У пiдсумку хочеться вiдзначити кiлька важливих моментiв. Сила втримання замка становить 1,5тон. Вiн має автономну систему харчування – лiтiєвi елементи. Термiн їх придатностi становить 4- ре року.